1920-30 illərdə Rus-Sovet imperiyasının Azərbaycandakı kadr siyasəti .....                        Prezident Əmir Pəhləvana mənzil bağışlayıb .....                        Uyğur vətəndaşından əhaliyə müraciət - VİDEO .....                        FHN çimərlik ərazilərində təhlükəsizlik tədbirlərini gücləndirib .....                        Bu müəllimlərin sənədləri yeni qaydada yoxlanılacaq .....                        FHN: Kür çayının Tovuz rayonu ərazisindəki hissəsində batan şəxslərin axtarışları davam etdirilir .....                        Bu gün həyatımızı xilas edən qəhrəmanların, “ağxalatlı”ların günüdür .....                        37 yaşlı kişini arı sancdı, öldü .....                        Bakı metrosunun xidmət rəisi qəfil dünyasını dəyişdi .....                       
Tarix : 3-06-2020, 13:20
İdman zallarına gedə bilməyənlərin nəzərinə!

Uzun müddətdir evdə davam etdirdiyiniz məşqlərin doğru edilmədiyi təqdirdə yaxşı nəticə verməyəciyini bilirsiniz? İdman zallarında sizi yönləndirən treynerlər ola bilər, ancaq evdə müəlliminiz özünüzsünüz.
Butov.az Axşam.az-a istinadən yarana biləcək problemlərin önünə keçmək üçün sizə aşağıdakı məsləhətləri təqdim edir:

Özünüzü analiz edin!

İdman etməyə olduqca həvəsli olduğunuzu anlayırıq. Böyük ehtimal ki, ediləcək hərəkətlərin hamısını ən qısa zamanda sonlandırmaq istəyirsiniz. Lakin bu doğru üsul deyil. Addım-addım öz performansınızı və edəcəyiniz hərəkətləri analiz etməlisiniz. Mütəmadi idman etməyə başlayan yeni birisinizsə, gündə 45-60 dəqiqəlik məşqlər sizin üçün yetərlidir. Özünüzü hər mövzuda çətinliyə salmayın.

İsinmək və sonlandırmaq!

Güman ki, idmandan öncə hazırlaşmağın önəmli olduğunu eşitmisiniz. Bəs, bunu həqiqətən doğru şəkildə edirsiniz? Əzələləri gərmək fərz etdiyiniz qədər asan deyil, əvvəlcə elastiklik lazımdır və gərilmə vaxtı şəxsə görə dəyişir. Buna görə də məşqə başlamamış isinmə hərəkətlərini düzgün etdiyinizdən əmin olun. Eyni zamanda məşqi bitəndən sonra ən az 15 dəqiqə boyunca əsas hərəkətlərlə sonlandırın.

Tezdən oyanın!

Bir çox insanın bununla bağlı fərqli fikirləri olsa da, əksər şəxslər məşq etmək üçün ən ideal vaxtın səhərin ilk saatları olduğunu iddia edir. Səhər edəcəyiniz 5 km-lik qaçıs vücudunuzun günboyu daha aktiv olmasına təsir edəcək. Bu formada günün digər qismlərində edə biləcəyiniz ağırlıq qaldırma məşqlərinə də rahat gedə bilərsiniz.


Paylaş



Bölmə: İdman, Karusel, Slayd, Xəbər lenti
Fikirlər
Sorğu
Saytımızda hansı mövzulara daha çox yer verilməsini istəyirsiniz?

Azərbaycan tarixi
Hərbi
İdman
Musiqi
Dünya hadisələri
Əyləncə
Kriminal
Mədəniyyət

Son buraxılışımız
Facebook səhifəmiz
Təqvim
«    İyul 2020    »
BeÇaÇCaCŞB
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Reklam
Hava
Valyuta
Reklam

Sayğac
Ən çox baxılanlar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Xəbər lenti
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto
Hər ötən il növbəti il üçün xatirəyə çevrilir; bəzən xatırlanır, bəzən də yenidən yaşanılır. Ancaq elə illər var ki, onları yenidən yaşamaq mümkün olmur. Bu illərə Türkiyənin unudulmaz 90 - cı illərini aid etmək olar. Axı həmin illəri yaddaqalan edən nəydi?
Butov.az Türkiyə mətbuatına istinadən həmin unudulmazlığı təqdim edir:
Türkiyənin unudulmaz 90 - cı illəri...
Video
https://www.youtube.com/watch?v=gd75lEyQX58

Şəhidlərə mahnı həsr olunub.

All rights reserved ©2012 Butov.az
Created by: Daraaz.net Wep Developer By DaDaSHoV
MATERİLLARDAN İSTİFADƏ EDİLƏRKĦƏN PORTALIMIZA İSTİNAD ZƏRURİDİR!!!